TRAINING

Succesul companiei tale începe de la echipa ta. Pachetele noastre de training se adresează echipei de management, specialiștilor din echipa CX și membrilor care interacționează cu clienții. Te vom ajuta să dezvolți o organizație care va ști să pună clientul în mijlocul acțiunilor într-un mod personalizat business-ului tău și a obiectivelor tale de profitabilitate. Programele noastre de training sunt:

Customer Experience

Cursul Customer Experience este un ghid practic pentru cum să construiești o experiența remarcabilă pentru clienții tăi prin ascultarea vocii clienților (VOC) și prin crearea unei relații pe termen lung cu aceștia.

Employee Experience

Construiește o experiență de top pentru angajații tăi! Cursul te va ajuta să înțelegi etapele importante ale angajaților în companie și acțiunile potrivite pentru a crește loialitatea și stabilitatea.

Soft Skills for Customer Service

Cursul este conceput să dezvolte abilitățile de comunicare și orientare către soluții pentru angajații din Customer Service indiferent de modul în care interacționează cu clienții: față în față, telefon, email, online chat.

From Concept to Mindset

Ghid practic pentru construirea unei strategii care are clientul ca element central. Obiectivul cursului este să dea informațiile și instrumentele potrivite pentru persoanele de decizie din cadrul unei organizații în construirea unei „Customer Centric Strategy” pornind de la evaluarea situației existente, ajustarea strategiei, alinierea organizației pentru transformare și costructia monitorizării progresului.

Experience leadership

Cursul este un ghid practic adresat liderilor existenți sau în devenire pentru dezvoltarea abilitaților de management orientat către client și de gestionare a provocărilor în context VUCA.

Performance Management

Un sistem coerent de management al performanței ajută dezvoltarea și motivarea angajaților, creșterea performanței și îmbunătățirea avantajului competitiv. Obiectivele cursului sunt înțelegerea pașilor ciclului de management al performanței, conținutul fiecărui pas, metodelor de creștere a eficienței fiecărei etape și a modului de adaptare a stilul de management funcție de nivelul de dezvoltare și maturitatea fiecărui membru.

Journey Map

Înțelegerea clienților și ceea ce experimentează în întreaga călătorie cu un brand, duce la decizia de a rămâne un client loial sau de a pleca la concurență. Obiectivul cursului este de a dezvolta abilitățile membrilor echipei pentru realizarea designului serviciilor și interacțiunii cu clientul intern sau extern al organizației. Pentru a obține beneficii de pe urma unui journey map este nevoie să fie parcurși mai multe etape bine stabilite.
Beneficiul principal al unui Journey Map este obținerea unui impact maxim și pozitiv la client cu resurse limitate.

Experiența comunicării eficiente

Cursul este conceput să dezvolte abilitățile de comunicare clară și eficientă ale echipei B2B, care trebuie să se asigure că mesajul a ajuns nealterat la clientul final.

CONTACTATI-NE