STRATEGIE

Indiferent de domeniul în care activezi sau de dimensiunea organizației tale îți oferim soluții pentru creșterea vânzările și a profitului prin îmbunătățirea experienței clienților, angajaților și a partenerilor tai. Îți oferim o transformare completă a experienței clientului și a poziționării tale în piață folosind o metodă aliniată standardelor internaționale prin:

Evaluare 360

Când clienții își povestesc experiența nu vorbesc doar despre problemele pe care le-au avut, te învață de fapt cum să faci produsele, serviciile și afacerea mai bune. Această este evaluarea 360⁰ a companiei tale din perspectiva clienților, angajaților și partenerilor dar și a pieței și competitorilor tăi. Îți aducem o evaluare reală care îți va permite să înțelegi, decizi și să acționezi pentru viitorul businessului tău. Evaluarea noastră ia în considerare 7 elemente ale succesului experienței clientului: produsele, procesele, oamenii, canalele, comunicarea, partenerii și notorietatea brandului.

Definirea viziunii și a strategiei CX

În funcție de poziționarea organizației tale, de percepția și așteptările clienților, angajaților și partenerilor tăi, construim împreună strategia care să poziționeze clientul în centrul deciziilor tale într-un mod potrivit obiectivelor de business. Soluția noastră este instrumentul potrivit pentru a pune bazele unei culturi organizaționale orientată către clienți, care vă asigură succesul organizației în piață, atât ca furnizor de produse și servicii cât și ca angajator.

Construirea planului de acțiune

Știi unde ești și ți-ai stabilit unde vrei să ajungi. Te asistăm în construirea planului de acțiuni care să dea formă culturii organizaționale, proceselor operaționale și digitale, prin implicarea experienței clientului, angajaților și partenerilor tăi. Experiența noastră în construirea planurilor de business îți asigură validarea metodelor folosite.

Transformarea organizației pentru viitor

Succesul unui plan depinde de modul de implementare. Susținem și coordonăm punerea în practică a planului de transformare prin implicarea și dezvoltarea întregii echipe. Experiența noastră practică îți va asigura eficiența în procesul de transformare prin evitarea potențialelor riscuri.

Validarea noii strategii

Măsurăm și confirmăm prin VOC (vocea clientului), VOE (vocea angajatului), VOP (vocea procesului) intrarea în nouă rutină și alinierea cu viziunea și strategia organizației. Stabilim procese care să încorporeze continuu feedback-ul primit de la clienți, angajați și parteneri care să asigure menținerea standardelor implementate.

Loading...