Avem ca prioritate dezvoltarea organizațiilor care și-au propus să obțină creșterea calitativă a numărului de clienți printr-o strategie axată pe o experiența deosebită a clienților, angajaților și partenerilor.Metoda pe care o aplicăm combină expertiza noastră cu cele mai bune practici ale specialiștilor de top din lume, adaptate pieței din România, iar experiența practică în implementarea de strategii ne face să fim diferiți.
Creare și dezvoltarea funcției de CX Manager
Felicitări! Ai luat decizia să creezi și dezvolți funcția de CX în companie. Te asistăm cu experiența noastră în crearea poziției și poziționarea în structura companiei, recrutarea și dezvoltarea membrilor echipei. Iar pentru o creștere accelerată a impactului și a rezultatelor echipei de CX îți oferim suport în dezvoltarea strategiei și a promovării interne și externe a acesteia.
Workshop pentru dezvoltarea strategiei CX
Suport și asistență personalizată în elaborarea strategiei CX cu pregătirea prealabilă a echipei de management. Definirea strategiei CX din cadrul workshopului vă ajută organizația să-și stabilească direcția și acțiunile pe termen scurt, mediu și lung.
Workshop Customer Journey Mapping
Journey Mapping este o metodologie care oferă o viziune reală a procesului din perspectiva clientului și a angajatului și ajută la identificarea problemelor și a soluțiilor posibile. Oferim sprijin pentru designul Journey Mapping alături de CX manager și echipa de proiect.
Workshop pentru eficientizarea proceselor
Oferim susținere pentru organizațiile care au deja conturată Strategia CX și care vor să adapteze procesele interne ca atare. Eficiența proceselor va avea ca rezultat reducerea costurilor interne și rapiditate în reacție față de client.