Customer Experience România sprijină profesioniștii CX și companiile în definirea și implementarea strategiilor de business centrate pe client, aliniind procesele și cultura organizațională.
Am lansat Studiul Maturitatea CX în România în anul 2023, pentru a oferi pieței o perspectivă clară asupra practicilor existente și, totodată, o sursă de inspirație pentru dezvoltarea strategiilor și proiectelor menite să îmbunătățească calitatea serviciilor. În anul 2024, am extins analiza noastră și în Repulbica Moldova.
Studiul analizează cei 6 piloni ai experienței clientului: Strategia CX, Cultura și Guvernanța CX, Employee Journey, Customer Journey, Vocea Clienților și Procese și tehnologii, pentru a avea o imagine clară și actualizată la nivel național.
Îți oferim gratuit rezultatele studiilor din anii precedenți și te incurajăm să contribui și tu la dezvoltarea domeniului customer experience în regiune, prin participarea la studiul pe care îl vom lansa în acest an.
Sperăm să fie o sursă de inspirație și un instrument valoros în activitatea ta.