Ce face un lider CX de succes?

Suntem bucuroși să anunțăm a doua întâlnire dedicată promovării Customer Experience în Europa Centrală și de Sud-Est – „Ce face un lider CX de succes?”.

Acest subiect merită o atenție deosebită, deoarece tot mai multe companii înțeleg importanța vitală a experienței clienților.

La această întâlnire, suntem bucuroși să o întâmpinăm în calitate de vorbitor pe Gemma Colby , Head of CX, la Yell. Gemma este câștigătoarea titlului „CX Leader of the Year” la UK Customer Experience Awards de anul acesta și are multe de împărtășit cu voi.

Vom avea, de asemenea, panelişti experimentați:
– Gabriela Ciupitu, CCXP, fondator Customer Experience Romania
– Laura Tengerdi, CCXP, co-fondator și lider la CXPA Hungary Network
– Peter Kmosko, CCXP, PSM, fondator al Monetize CX
– Dejan Marković, expert în segmentarea clientilor la Telenor Serbia
– Vedrana Tonković, Consultant CX și fondator CX Centar

Este o plăcere să vă urez bun venit și vă invit să vă înregistrați în formularul de mai jos:

Loading...