Vreți să aflați cele mai recente informații și să vă conectați cu profesioniști din domeniul Customer Experience? Urmăriți evenimentele organizate de noi iar clienții, angajații și partenerii vă vor mulțumi.
CX Breakfast septembrie 2024
La ediția din septembrie a CX Breakfast, am explorat cum poți îmbunătăți operațiunile din contact center folosind inteligența artificială.
Profesioniștii CX invitați au prezentat studii de caz și au împărtățit experiența lor în contact center. S-a discutat despre provocările, soluțiile tehnologice de ultimă generație și impactul lor asupra interacțiunii cu clienții.
CX Conference Bucharest 2024
CX Conference Bucharest 2024 reunește la București timp de 2 zile, experți internaționali și locali de top, care vor împărtăși cele mai bune practici, strategii, tehnologii și standarde în domeniul experienței clienților.
Indiferent că lucrezi în CX, marketing, HR, vânzări, management de produs, relații cu clienții, customer service, operațiuni sau antreprenoriat, vei descoperi strategii practice, metode și tehnologii inovatoare pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții, angajații și partenerii tăi.
Vino alături de noi pentru 2 zile de inspirație, ateliere de lucru, insight-uri valoroase și networking. Împreună vom descoperi echilibrul dintre uman și digital în crearea unei experiențe memorabile pentru clienți.
CX Breakfast iunie 2024
Am continuat seria evenimentelor GRATUITE organizate pentru membrii Comunității Profesioniștilor CX din România, cu a doua ediție a CX Breakfast.
Profesioniștii CX invitați au împărtășit studii de caz relevante, sfaturi practice și strategii eficiente pentru creșterea și menținerea implicării angajaților în oferirea unei experiențe de calitate pentru clienți.
Evenimentul a fost organizat în parteneriat cu Staffino, cărora le mulțumim pentru sprijinul activ pe care îl acordă Comunității Profesioniștilor CX din România.
CX Masterclass 14-16 mai 2024
Customer Experience Masterclass este un program cuprinzător de pregătire în CX, singurul din România certificat de Customer Institute.
Cursul are o structură de 4 module interactive, care include elemente teoretice, statistici și trenduri din domeniul CX, dar și elemente practice, cu exemple de bune practici locale și internaționale, precum și exerciții pentru a te ajuta să aplici cunoștințele dobândite.
Profesioniștii CX invitați au prezentat studii de caz reale, aplicate la temele discutate în cadrul fiecărui modul, oferindu-le participanților o perspectivă valoroasă asupra modului în care CX este implementat cu succes în diverse companii.
Programul dezvoltat de Customer Experience România este special conceput pentru dezvoltarea profesională a cursanților, oferind cunoștințe aprofundate în CX și abilitățile practice necesare pentru a le pune în aplicare.
CX Breakfast martie 2024
În luna martie am dat startul unei noi inițiative: CX Breakfast! Am continuat seria evenimentelor gratuite organizate pentru membrii Comunității Profesioniștilor CX din România, cu prima întâlnire în format fizic.
Profesioniștii CX invitați au împărtășit cum poți folosi feedbackul clienților pentru a îmbunătăți satisfacția și loialitatea acestora. S-au oferit exemple concrete de utilizare eficientă a informațiilor de la clienți și de implementare a bunelor practici în domeniu.
Evenimentul a fost organizat în parteneriat cu Staffino, cărora le mulțumim pentru sprijinul activ pe care îl acordă Comunității Profesioniștilor CX din România.
CX Conference Bucharest 2023
CX Conference Bucharest 2023 a reunit 19 experți internaționali și locali de top, care au împărtășit cele mai bune practici, strategii și standarde în domeniul experienței clienților.
A fost un eveniment de amploare la care au participanti peste 230 de profesioniști CX, manageri de top și C-level din România și Republica Moldova, reprezentând peste 60 de companii din diverse domenii.
Customer Experience România a oferit, în premieră, un instrument de lucru prețios tuturor participanților: rezultatele studiului care măsoară Maturitatea CX în România.
Customer Experience Masterclass – 3
Customer Experience Masterclass este format din 6 module care oferă o perspectivă completă asupra competențelor CX. Participă la curs în perioada 25-26 mai, de la 9.30 la 17.30 și vei dobândi cunoștințe și instrumente de lucru pe care le poți aplica imediat în activitatea ta.
Customer Experience Masterclass este susținut de către Adrian Lipolit, Gabriela Ciupitu și Bogdan Lebu, 3 profesioniști în domeniu, a căror activitate este recunoscută și apreciată la nivel internațional.
Adrian, Gabriela și Bogdan au pregătit acest curs pentru specialiștii care vor să dobândească noi competențe și să fie la curent cele mai recente tendințe și noutăți din domeniul CX.
Customer Experience Masterclass – 2
Customer Experience Masterclass este un curs dedicat specialiștilor și pasionaților de CX care doresc să valideze, să dezvolte sau să aprofundeze cunoștințele și să învețe din experiența trainerilor.
Customer Experience Masterclass este susținut de către Gabriela Ciupitu și Faran Niaz, doi profesioniști în Customer Experience recunoscuți internațional și conectați cu organizații care stabilesc standardele CX la nivel mondial.
Customer Experience Masterclass – 1
Lansăm primul program intensiv de pregătire in domeniu: Customer Experience Masterclass! Este un curs dedicat specialiștilor și pasionaților de CX care doresc să valideze, să dezvolte sau să aprofundeze cunoștințele și să învețe din experiența trainerilor. Disctuăm subiecte importante din CX și standardele recunoscute la nivel internațional și utilizate de cele mai valoroase companii.
CX Masterclass este susținut de Gabriela Ciupitu și Faran Niaz, profesioniști recunoscuți internațional și conectați cu organizații care stabilesc standardele CX la nivel mondial. Gabriela și Faran au pregătit acest Masterclass specialiștilor CX din România cu scopul de a crește nivelul de profesionalism în domeniu, de a prezenta noutăți și trenduri Customer Experience din lume.
Book Launching: Customer Experience #4”
The well-known Customer Experience book series is best-selling in the UK, Canada, US, Germany, Brazil, and Italy. “Customer experience #4” will be officially launched on Amazon in February 2022.
Gabriela Ciupitu, Customer Experience Romania’s founder, is co-author of the book, along with 17 customer experience professionals from around the world.
Customer Experience Romania organizes an online launching event of the “Customer Experience #4” on 8th February at 17.00 (16.00 CET). This event is for CX leaders, C-suite managers, and middle management who believe CX is the differentiator in the market, but also for CX enthusiasts who are at the beginning of the road and want to deepen this art.
Ce face un lider CX de succes?
Ne bucurăm să anunțăm a doua întâlnire dedicată promovării Customer Experience în Europa Centrală și de Sud-Est – „Ce face un lider CX de succes?”.
La această întâlnire, suntem bucuroși să o întâmpinăm în calitate de vorbitor pe Gemma Colby, Head of CX, la Yell. Gemma este câștigătoarea titlului „CX Leader of the Year” la UK Customer Experience Awards de anul acesta și are multe de împărtășit cu voi.
CX Day România 2021
În data de 5 Octombrie am sărbătorit pentru prima dată CX Day și în România printr-un eveniment online dedicat profesioniștilor, pasionaților și celor care vor să facă o carieră în Customer Experience.
Agenda evenimentului a fost următoarea:
• CX-ul între quick wins și strategii solide – Gabriela Ciupitu (Fondator, Customer Experience România)
• Best CX Team în Europa – Alina Dâmbean (Șef Departament Customer Experience, EON Romania)
• Empatia în CX-ul digital – Ana Iorga (Fondator, Buyer Brain)
Surpriza evenimentului a fost prezența lui Ian Golding, care a încurajat închegarea unei comunități Customer Experience în România. Ian a observat că deși Europa de Sud-Est a fost greu încercată în istorie, există o dorință arzătoare de schimbare și de evoluție a CX-ului în zonă.
Avansarea CX în Europa de Sud-Est și Centrală
Pe 16 septembrie a avut loc prima întâlnire publică organizată de către CXPA și profesioniștii Customer Experience din Sud-Estul Europei.
Desfășurat online, evenimentul a abordat subiectul crucial, „Avansarea CX în Europa de Sud-Est și Centrală”.
Ian Golding a avut un speach de excepție despre ce este Customer Experience și de ce este importantă orientarea către clienți în toate acțiunile unei organizații.
Specialiștii CX din Sud-estul Europei au împărtășit din experiența lor și provocările cu care s-au confruntat în implementarea strategiilor CX.