Evenimente

Sunteți gata să aflați cele mai recente informații și să vă conectați cu profesioniști din domeniul Customer Experience? Urmăriți evenimentele organizate de noi iar clienții, angajații și partenerii vă vor mulțumi.

Ce face un lider CX de succes?

Suntem bucuroși să anunțăm a doua întâlnire dedicată promovării Customer Experience în Europa Centrală și de Sud-Est – „Ce face un lider CX de succes?”.

La această întâlnire, suntem bucuroși să o întâmpinăm în calitate de vorbitor pe Gemma Colby , Head of CX, la Yell. Gemma este câștigătoarea titlului „CX Leader of the Year” la UK Customer Experience Awards de anul acesta și are multe de împărtășit cu voi.

CX Day România 2021

În data de 5 Octombrie am sărbătorit pentru prima dată CX Day și în România printr-un eveniment online dedicat profesioniștilor, pasionaților și celor care vor să facă o carieră în Customer Experience.

Agenda evenimentului a fost următoarea:
• CX-ul între quick wins și strategii solide – Gabriela Ciupitu (Fondator, Customer Experience România)
• Best CX Team în Europa – Alina Dâmbean (Sef Departament Customer Experience, EON Romania)
• Empatia în CX-ul digital – Ana Iorga (Fondator, Buyer Brain)

Surpriza evenimentului a fost prezenta lui Ian Golding, care a încurajat închegarea unei comunități Customer Experience în România. Ian a observat că deși Sud-Estul Europei a fost greu încercata în istorie, există o dorință arzătoare de schimbare si de evoluție a CX-ului în zonă.

Avansarea CX în Europa de Sud-Est și Centrală

Pe 16 septembriea avut loc prima întâlnire publică organizată de catre CXPA (www.cxpa.org) și profesioniștii Customer Experience din Sud-Estul Europei.

Desfășurat online de la 3-4 pm, au fost abordat subiectul crucial, „Avansarea CX în Europa de Sud-Est și Centrală”.
Ian Golding a avut un speach de excepție despre ce este Customer Experience și de ce este importantă orientarea către clienți în toate acțiunile unei organizații.

Specialiștii CX din Sud-estul Europei au împărtășit din experiența lor și provocările cu care s-au confruntat în implementarea strategiilor CX.

Loading...