DESPRE NOI

Echipa noastră este formată din specialiști recunoscuți internațional care au contribuit la definirea strategiilor organizaționale și au pus în practică acțiuni concrete care au îmbunătățit experiența clienților, angajaților și partenerilor. Expertiza în Customer Experience este recunoscută prin acreditare de către Asociația Profesioniștilor Customer Experience (CXPA) și suntem implicați activ în inițiativele la nivel mondial prin participarea în calitate de jurati în competiții internaționale de CX.

Fondatori

Gabriela Ciupitu

Gabriela Ciupitu

Certified Customer Experience Professional
Membru Board of Directors Customer Institute

“Experiența clienților este mai mult decât o inițiativă sau un proiect. Este rezultatul punerii în practică a unei strategii care are îl are pe client în centrul acțiunilor sale. Dacă vrei să atingi obiectivele organizației tale, asigură-te în primul rând că ai creat condițiile ca și clienții, angajații și partenerii tăi să și le atingă pe ale lor.”

Gabriela este Co-Fondator Customer Experience Romania și are o experiență de peste 17 de ani în companii multinationale si antreprenoriat.

Obiectivul ei este să creeze conexiunea clienților și angajaților cu brandul, produsele și serviciile
organizației, prin emoții și rațiune.

Într-un mediu economic provocator aflat într-o permanentă schimbare, abordarea Gabrielei centrată pe clienți a fost apreciată si recunoscută in Europa si SUA. Este acreditată Customer Experience Professional de către Customer Experience Professional Association SUA și este membru in Board of Directors al Customer Institute, organizații internaționale care au rolul de a seta standarde înalte pentru experiența clienților și a angajaților.

A participat ca speaker la Conferința Internațională “The Journey to Customer-Centric Growth” și este membru al juriilor în concursuri de Customer Experience: “South-East Customer Experience Awards”, “European Customer Centricity Awards”, “International Customer Experience Awards”, “World Series Customer Centricity Awards”.

Adrian Lipolit

Adrian Lipolit

Membru European Customer Experience Organisation
Membru European Customer Centric Awards

“Ca să fii în top nu ai nevoie de o strategie răsunătoare.
Pune clientul în centrul acțiunilor tale iar Experiența Clientului va face diferența între a fi bun sau excelent. Începe prin a decide cine îți sunt clienții; adu-i în echipa ta, ascultă-i și tratează-i la fel ca și pe angajații tăi. Vei transmite un semnal despre cum pretuiești omul de la capătul proceselor tale iar asta, te va face să fii apreciat și respectat în piață, iar noi te ajutăm să transformi conceptele în mentalitate.”

Adrian este Co-Fondator Customer Experience Romania si are o experiență de peste 30 de ani în companii multinationale, antreprenoriat si consultanta în România și Sud Estul Europei.

De-a lungul carierei sale a dezvoltat și pus în practica strategii centrate pe experienta de top a clientilor, angajaților și partenerilor organizațiilor în care și-a desfășurat activitatea.

A condus diferite situații de business: dezvoltare de la zero la profit sustenabil, preluare de companii, realiniere si transformare strategica in industria financiera, retail si advertising atat B2B cat si in B2C.

Adrian este membru activ in European Customer Experience Organization ECXO si membru al echipei care jurizeaza în concursurile de Customer Experience “European Customer Centricity Awards”.

Parteneri

Partenerii noștri sunt organizații și profesioniști din toată lumea alături de care participăm la dezvoltarea standardelor și practicilor de top la nivel global.

Ian Golding

Global Experience Specialist and CCXP 

Ian Golding este Global Customer Experience Specialist și Fondator al ‘Customer Experience Consultancy’ companie cu care a inspirat și ghidat organizații în promovarea standardelor CX.

Este recunoscut la nivel mondial ca fiind unul dintre influencerii de top în dezvoltarea și promovarea Customer Experience. Este fondator al Asociației Profesioniștilor Customer Experience – CXPA și din 2014 a educat profesioniști în domeniul CX din toată lumea ca să obțină acreditarea de CCXP (Customer Experience Professionals). De la începutul carierei sale Ian a participat la proiecte în companii din peste 50 de țări.

Ana Iorga

CEO and Chief Neuroscientist – Buyer Brain

Dr. Ana Iorga este expert in consumer neuroscience si behavioral sciences iar pasiunea ei este de a intelege comportamentul uman. Cu o experienta de business si antreprenoriat de peste 15 ani, Dr. Iorga a construit strategii de Customer Experience pentru companii din diverse industrii – Retail, Banking, Pharma, FMCG, Auto.

Ana Iorga a primit cateva premii pentru activitatea si contributia ei in Customer Experience si comunicare: in 2021 a luat locul 9 in UK la competitia 2021 CX Stars Awards, de Customer Experience Magazine, in 2020 a fost nominalizata de catre Advertising Week drept una dintre cele mai influente femei in advertising si marketing iar in 2019 a primit Award-ul GRIT Future List Award, pentru contributia in industria de market research.

Dr. Iorga are un PhD in Consumer Neuroscience, a terminat Facultatea de Medicina si a urmat apoi cursurile MBA-ului Romano-Canadian, de unde a obtinut dubla specializare – in Marketing si Finante. Ea este editor al revistei Insights si al Frontiers in Neuroergonomics si este co-editor al cartii Ethics in Neuromarketing.

Faran Niaz

Change Management Expert – CX Agile & Transformation
International Speaker & Awards Judge

Faran, Fondator și CEO al ‘CX Future’ susține companiile să ducă experiența clienților lor la un nivel superior, bazându-se pe conceptul de Experiența Umană prin includerea experienței utilizatorului (UX), experienței digitale (DX) și experienței angajaților (EX). Pasionat de transformarea CX și expert în change management are peste 25 de ani în stabilirea culturii axate pe client în bănci cum ar fi Citibank, Mashreq Bank & Abu Dhabi Islamic Bank.

Faran a orchestrat implementarea strategiei care a adus pentru ADIB premiul de “Best Bank în Customer Experience” pentru 7 ani consecutivi. Este membru al juriului pentru Global Customer Experience Awards și keynote speaker.

Stefan Osthaus

Președinte Customer Institute

Stefan este fondatorul și Președinte al Customer Institute fiind Expert Customer & Employee Experience. În 2013 a fondat Experience 5 pentru care ocupă poziția de Managing Partner.

După o experiență de peste douăzeci de ani în organizații multinaționale a decis să-și continue activitatea în cadrul Executive Experience Consultants unde este membru al bordului. Portofoliul său de clienți se regăsește în companii de pe toate continentele operând în toate industriile.

Ștefan este Keynote Speaker și autor al mai multor cărți printre care și “The End of Work-Life Balance”

Membru al

cxpa.org Customer Experience Professionals Association
ecxo.orgEuropean Customer experience Organisation
customer-institute.org – Customer Institute

Loading...