PARTENERI EVENIMENT



CX Day România 2022
“În fiecare an, în prima zi de marți din luna octombrie, în lume se sărbătorește CX Day. Este un moment în care trecem în revista și recunoaștem realizările și munca depusă de profesioniștii CX pentru a schimba și să adapta modalitatea în care organizațiile gândesc și acționează în interesul clienților, angajaților și partenerilor. Pentru prima dată, am marcat CX Day și în Romania și am făcut primul pas în crearea comunității profesioniștilor, specialiștilor și pasionaților de CX din România.”
Adrian Lipolit – CX Day 2021
CX Day este o zi globală pentru a sărbători organizațiile, indivizii și, da, clienții care se află în centrul strategiilor si deciziilor de business. Anul acesta, sărbătorim CX Day printr-un eveniment virtual și special în același timp. Vom avea ocazia să ne conectăm cu comunitatea CX din România și nu numai, ne vom consolida cunoștințele CX, vom sărbători bunele practici și ne vom distra! Fie că ești doar curios despre CX, nou în domeniu, sau un profesionist desăvârșit, locul tău este rezervat!
În data de 4 Octombrie 2022, de la ora 17.00 până la ora 19.00, sărbătorim CX Day pentru a doua oară în România.
Agenda evenimentului:
Voice of customer program. From insights to action
Codin Caragea, Head Customer Experience, Bank Muscat
CX trends for next years
Greg Melia – CEO, Customer Experience Professionals Association (CXPA)
CX contribution to organizational culture and Business Growth
Panel
Andreea Coca – Customer Experience & Quality Manager, Sodexo Benefits and Rewards Services
Julia Novacescu – Customer Experience manager, Hyundai Motor Europe
Vicky Lăudescu – Customer Experience Manager, Carrefour România
Customer Centric Culture – How to bring the customer closer to the colleagues from Headquarter?
Viorel Voicu – Head of Customer & Employee Experience, OTP Bank
Gazdele evenimentului:
Gabriela Ciupitu – Fondator, Customer Experience România
Adrian Lipolit – Fondator, Customer Experience România
Ana Iorga – Fondator, Buyer Brain
Cine sunt speakerii?
Codin Caragea, CCXP – Head Customer Experience, Bank Muscat
Codin Caragea are 20 ani de experiență în sectorul bancar, consultanță în management și energie în Europa Centrală și de Est și Orientul Mijlociu. Domeniile sale principale de expertiză acoperă proiectarea și implementarea cadrului de experiență pentru clienți, Enterprise BPM, arhitectura și îmbunătățirea proceselor, managementul Lean, designul organizațional, inovația și managementul performanței.
Greg Melia, CAE – CEO, Customer Experience Professionals Association (CXPA)
Greg Melia, CAE este CEO al Customer Experience Professionals Association, principala organizație non-profit globală dedicată promovării și cultivării profesiei de Customer Experience. Customer Experience Professionals Association are sediul principal în USA și are aproape 4,000 de membri în 70 de țări din întreaga lume. Greg este pasionat de asociații, CX și creativitate.
Andreea Coca – Customer Experience & Quality Manager, Sodexo Benefits and Rewards Services
Andreea Coca este Customer Experience and Quality Manager în cadrul Sodexo Romania și Trainer al Institutului de Marketing. Are peste 10 ani de experiență în cercetare de piață și a acumulat 8 ani de dezvoltare în aria de customer experience. A jurizat 2 evenimente Customer Experience Awards organizate de Awards International și până la finalul anului plănuiește să susțină examenul CCXP.
Julia Novacescu – Customer satisfaction Lead, Hyundai Motor Europe
Julia Novacescu are peste 16 ani de experiență în domeniul Customer Satisfaction atât în industria Auto cât și în Retail. În cadrul Hyundai Motor Europe coordonează activitatea de Customer Experience din 25 de tari din Europa de Est și de Vest, asigurând un service și sales experience de excepție pentru clienții Hyundai.
Vicky Lăudescu – Customer Experience Manager, Carrefour România
Vicky Lăudescu spune despre ea că seamănă cu o pasăre colibri. Este omul din spatele programului 555, care își propune să dezvolte o mentalitate customer-centric la care contribuie toți angajații Carrefour, indiferent de rol. În toate rolurile sale, în și în afara Carrefour, asemeni colibriului din legendă, face tot ce ține de ea, astfel încât indiferent de rezultatele finale să știe, că, cel puțin, și-a făcut partea ei.
Viorel Voicu, CCXP – Head of Customer & Employee Experience, OTP Bank
Viorel Voicu este pasionat de înțelegerea comportamentelor umane și de crearea de experiențe semnificative. Cu aproape 7 de ani de experiență profesională în Customer Experience și încă 5 ani în operațiunile clienților, Viorel a avut ocazia să înțeleagă și să interacționeze cu „clientul” în diferite industrii, cum ar fi telecomunicații, tutun și bănci.
Cine sunt gazdele evenimentului?
Gabriela Ciupitu – Fondator, Customer Experience România
Gabriela Ciupitu are ca obiectiv să creeze conexiunea clienților și angajaților cu brandul, produsele și serviciile organizației, prin emoții și rațiune. Abordarea Gabrielei centrată pe clienți a fost apreciată și recunoscută în Europa și SUA. Este acreditată Customer Experience Professional de către CXPA și este membru în Board of Directors al Customer Institute. Este co-autor al cărții Customer Experience 4, best-seller internațional și este membru al juriilor în concursuri de Customer Experience.
Adrian Lipolit – Fondator, Customer Experience România
Adrian Lipolit a dezvoltat și pus în practica strategii centrate pe experiența de top a clienților, angajaților și partenerilor organizațiilor în care și-a desfășurat activitatea.
Adrian a condus diferite situații de business: dezvoltare de la zero la profit sustenabil, preluare de companii, realiniere si transformare strategică in industria financiară, retail si advertising atât B2B cat și în B2C. Adrian este membru activ in European Customer Experience Organization ECXO si membru al echipei care jurizează în concursurile de Customer Experience “European Customer Centricity Awards”.
Ana Iorga – Fondator, Buyer Brain
Dr. Ana Iorga este expert in consumer neuroscience si behavioral sciences iar pasiunea ei este de a înțelege comportamentul uman. Ana a primit câteva premii pentru activitatea și contribuția ei în Customer Experience și comunicare: în 2021 a luat locul 9 în UK la competiția 2021 CX Stars Awards, de Customer Experience Magazine, în 2020 a fost nominalizata de către Advertising Week drept una dintre cele mai influente femei în advertising si marketing iar in 2019 a primit Award-ul GRIT Future List Award, pentru contribuția în industria de market research.