CX Day Romania 24 speakers

CX Day România 2024

„În fiecare an, în prima zi de marți din luna octombrie, în lume se sărbătorește CX Day. Este un moment în care trecem în revistă și recunoaștem realizările și munca depusă de profesioniștii CX, pentru a schimba și  adapta modul în care organizațiile gândesc și acționează în interesul clienților, angajaților și partenerilor. Pentru prima dată, am marcat CX Day și în Romania și am făcut primul pas în crearea comunității profesioniștilor, specialiștilor și pasionaților de CX din România.” – Adrian Lipolit – CX Day 2021

CX Day este o zi globală pentru a sărbători organizațiile, angajații și, mai ales clienții care sunt în centrul fiecărei strategii și decizii de business. Pentru al 4-lea an consecutiv, sărbătorim CX Day printr-un eveniment online, la care sunt invitați toți profesioniștii și entuziaștii CX.

Este ocazia perfectă să te conectezi cu comunitatea CX din România și să descoperi cele mai bune practici, perspective concrete și exemple reale pentru a construi relații mai puternice cu clienții tăi și a crea experiențe memorabile.

Vei afla care sunt strategiile românești de succes în domeniul Customer Experience, câștigătoare la European Customer Experience Awards 2024.

Marți, 1 Octombrie 2024, de la ora 16.30 la ora 18.00, sărbătorim CX Day în România!

Cine sunt speakerii?

Stefan Osthaus – Fondator & Presedinte Customer Institute
Ștefan este expert în Customer & Employee Experience. În anul 2018, a fondat Customer Institute, o organizație globală care stabilește standarde internaționale în CX și sprijină companiile în demersurile lor de a devolta și implementa o cultură centrată pe client. În 2013, el a fondat Experience 5, o companie care ajută organizațiile multinaționale, să își optimizeze programele și strategiile de experiență a clienților, integrând cu succes experiența angajaților.

Ovidu ȘtefănescuCustomer Care Director, Beko Romania
Ovidiu are experiență de peste 12 ani în industria de white goods. A evoluat de la roluri tehnice în inginerie la poziția de Director de Customer Care pentru Europa Centrală și de Est. Expertiza sa în strategie de produs, combinată cu o înțelegere profundă a nevoilor clienților, l-a ajutat să implementeze soluții inovatoare care au consolidat poziția companiei pe piață. Anul acesta, inițiativele sale au  câștigat 3 premii la European Customer Experience Awards.

Andreea Coca – Customer Experience & Quality Manager, Pluxee România
Andreea este CCXP și Chartered Marketer. Experiența ei include cercetarea de piață și consultanță și training în domeniul CX. Pasionată de domeniu, facilitează cursuri și workshop-uri de CX în parteneriat cu Institutul de Marketing. Când Andreea s-a alăturat echipei Pluxee, era primul membru al departamentului de CX. Astăzi, echipa a crescut și implementează cu succes strategia CX a companiei. Anul acesta, eforturile lor sunt recunoscute internațional, fiind printre câștigătorii European Customer Experience Awards de anul acesta, la 4 categorii.

Mihai Ciuta – CX & Research Lead, Raiffeisen Bank Romania
Mihai este specialist cu experiență în cercetarea de piață și customer experience. Cu o înțelegere profundă a nevoilor clienților, el utilizează datele pentru a identifica oportunități de îmbunătățire și de optimizare a experienței generale a clienților. Colaborând strâns cu restul departamentelor din companie, Mihai contribuie la alinierea strategiilor de experiență a clienților cu obiectivele de business. Anul acesta, echipa sa a câștigat titlul Best CX Team of the Year la European Customer Experience Awards.

 

Cine sunt gazdele evenimentului?

 

Gabriela Ciupitu – Fondator, Customer Experience România
Gabriela ocupă locul 3 în Top CX Influencers in the World în 2024, conform Customer Experience Magazine. Expertiza ei în CX ghidează companiile din România și SEE în implementarea strategiilor centrate pe client. Activitatea ei în domeniu este apreciată și recunoscută de organizațiile internaționale: este membru al Boardului Customer Institute și face parte din juriile European Customer Experience Awards și Customer Centric World Series.

Adrian Lipolit – Fondator, Customer Experience România
Adrian are o experiență de peste 30 de ani în companii multinaționale, antreprenoriat și consultanță în România și SEE. De-a lungul carierei sale, a dezvoltat și a pus în practică strategii centrate pe experiența de top a clienților, angajaților și partenerilor organizațiilor în care și-a desfășurat activitatea. Adrian este membru activ în European Customer Experience Organization și al echipei care jurizează concursurile de CX, Customer Centric World Series.

Împreună, vom sărbători progresul și realizările domeniului Customer Experience în România și vom explora cele mai bune practici care au creat valoare pentru clienți, angajați și parteneri.

 

Copyright ©2024 Customer Experience SRL | WebDesign: MediaCD.ro
Loading...