Confidențialitatea datelor
CUSTOMER EXPERIENCE SRL (denumită în continuare și ”Noi”) este dedicată în totalitate protejării confidențialității tuturor datelor cu caracter personal pe care le colectăm, prelucrăm și stocăm. Operatorul de prelucrare date cu caracter personal este CUSTOMER EXPERIENCE S.R.L., cu sediul în București, Str. Coloana Infinitului nr. 8. Pentru mai multe informații referitoare la CUSTOMER EXPERIENCE SRL ne puteți contacta la adresa de e-mail: cx@customerexperience.ro.
Operator: Orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritățile publice, instituțiile și structurile teritoriale ale acestora, care stabilește scopul și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. Această Politică privind confidențialitatea datelor cu caracter personal prezintă:
- Ce sunt datele cu caracter personal
- Ce date colectăm și modalitatea de colectare
- Cum, de ce și pentru cât timp prelucrăm aceste date
- Către cine și de ce transmitem aceste date cu caracter personal
- Cum protejăm aceste date
- Care sunt drepturile pe care le aveți
- Cum vă puteți exercita aceste drepturi
- Cum ne puteți contacta
1. Ce sunt datele cu caracter personal
Conform Regulamentului (UE) 2016/679 (Regulamentul general privind protecția datelor – GDPR) ce intră în vigoare de la data de 25 mai 2018: Datele cu caracter personal sunt orice informații care se referă la o persoană fizică identificată sau identificabilă. Informațiile diferite care, adunate, pot duce la identificarea unei anumite persoane constituie și ele date cu caracter personal. Exemple de date cu caracter personal: un nume și prenume; o adresă de domiciliu; o adresă de e-mail, cum ar fi prenume.nume@societate.com; un număr de act de identitate; date privind locația; o adresă de protocol de internet (IP); un identificator de modul cookie.
2. Ce date colectăm și modalitatea de colectare
Informații pe care ni le furnizați Datele pe care le transmiteți prin intermediul formularelor disponibile pe acest website:
- Contract de prestari servicii: nume companie, CUI, număr de înregistrare, adresa, nume reprezentanti, cont bancar, număr de telefon
- Formular de contact: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon
- Formular de înscriere evenimente: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, compania, funcția
- Când trimiteți e-mail: adresa de e-mail, nume și prenume destinatar
- Înscriere la newsletter: nume, prenume, adresa email
- Alte cazuri: adresa poștală sau de livrare
în format fizic sau digital, prin intermediul mesajelor e-mail transmise către noi sau în urma apelurilor telefonice. Date culese în mod automat În momentul în care accesați site-ul nostru www.customerexperience.ro serverul de web salvează în mod automat loguri (jurnale) de accesare ce conțin adresa IP a vizitatorului, resursa (documentul) web accesată precum și informații despre Sistemul de Operare/Browserul utilizat. Stocăm aceste date pentru a preveni frauda și pentru a asigura securitatea website-ului și a informațiilor. De asemenea, pe site-ul nostru folosim module cookie pentru a îmbunătăți experiența de navigare a tuturor vizitatorilor precum și pentru a măsura eficiența acestui website. Prin intermediul modulelor cookie nu colectăm și nu procesăm nicio informație pe baza căreia utilizatorul ar putea fi identificat. Pentru mai multe detalii accesați pagina POLITICA DE UTILIZARE A MODULELOR COOKIE.
3. Cum, de ce și cât timp prelucrăm aceste date
Prelucrarea datelor cu caracter personal: Orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau distrugerea. Stocarea: Păstrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal colectate CUSTOMER EXPERIENCE SRL va prelucra date cu caracter personal în următoarele scopuri:
- Oferirea serviciilor solicitate de dumneavoastră.
- Pentru a vă confirma serviciile pe care le-ați comandat și a va furniza informații suplimentare cu privire la acestea.
- Pentru operațiuni de ofertare, contractare, facturare.
- Pentru conformare cu legile în vigoare.
- Pentru a vă informa cu privire la ofertele promoționale, noutățile despre serviciile aflate în portofoliul companiei noastre sau pentru a vă invita la evenimentele organizate.
- Pentru a preveni frauda și pentru a asigura securitatea website-ului și a informațiilor.
Vom prelucra aceste date pe tot parcursul relației noastre contractuale și, după finalizarea acesteia, cel puțin pe perioada impusă de prevederile legale aplicabile în domeniu, inclusiv, dar fără limitare, la dispozițiile privind arhivarea.
4. Către cine și de ce transmitem datele cu caracter personal
Confidențialitatea datelor personale reprezintă unul dintre cele mai importante aspecte pentru noi. După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale voastre următoarelor categorii de destinatari:
- furnizorilor de servicii de curierat;
- furnizorilor de servicii de plată/bancare;
- furnizorilor de servicii de cercetare de piață;
- în cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
5. Cum protejăm aceste date
Datele personale sunt prelucrate în condiții de siguranță. CUSTOMER EXPERIENCE SRL a luat măsuri tehnice și organizaționale adecvate privind securitatea datelor, împotriva prelucrării sau a alterării neautorizate, împotriva pierderii sau a distrugerii, precum și împotriva dezvăluirii și a accesului neautorizat la datele personale transmise, stocate sau prelucrate. CUSTOMER EXPERIENCE SRL asigură integritatea, disponibilitatea, confidențialitatea și autenticitatea în ceea ce privește datele cu caracter personal. CUSTOMER EXPERIENCE SRL depune toate eforturile rezonabile și justificate din punct de vedere comercial pentru a proteja datele cu caracter personal pe care le deținem. De asemenea, am implementat măsurile tehnice și organizaționale adecvate pentru a asigura că sunt prelucrate doar datele personale necesare scopurilor specificate. Principiul privind protecția implicită a datelor va fi urmat și în cursul dezvoltării de noi produse sau servicii. Totuși, în ciuda eforturilor depuse pentru stocarea informațiilor colectate într-un mediu de operare sigur, care nu este disponibil publicului, nu putem garanta securitatea absolută a acestor informații în timpul transmiterii sau stocării în sistemele noastre. În caz de încălcare a securității care vă pune în pericol confidențialitatea sau informațiile personale ne angajăm să vă informăm de aceste lucruri, fie prin intermediul acestui website fie prin alte metode de care dispunem (mesaje email, apeluri telefonice).
6. Care sunt drepturile pe care le aveți
Acces, Informare, Rectificare și Obiecție Ne puteți contacta și vă vom informa cu privire la informațiile personale pe care le-am colectat și prelucrat în legătură cu dumneavoastră și despre scopurile în care sunt utilizate aceste date. Aveți dreptul să corectați orice informații personale incorecte, incomplete, învechite sau inutile stocate în legătură cu dumneavoastră. Puteți contesta anumite utilizări ale informațiilor personale, inclusiv marketingul direct, dacă aceste date sunt prelucrate în alte scopuri decât scopurile necesare pentru îndeplinirea serviciilor noastre sau pentru respectarea unei obligații legale. De asemenea, puteți contesta orice prelucrare ulterioară a informațiilor personale după acordul prealabil dat. Ștergere și dreptul de a restricționa prelucrarea De asemenea, ne puteți solicita să ștergem informațiile personale ale dumneavoastră din sistemele noastre. Vom respecta această solicitare dacă nu avem un motiv legitim pentru a nu șterge datele. Ne puteți solicita să restricționăm prelucrarea anumitor informații personale, însă acest lucru poate conduce la mai puține posibilități de a beneficia de serviciile oferite. Dreptul la portabilitate Aveți dreptul să primiți informațiile personale furnizate de dumneavoastră într-un format structurat și utilizat în mod obișnuit.
7. Cum vă puteți exercita aceste drepturi
Aceste drepturi pot fi exercitate prin intermediul unui e-mail la adresa cx@customerexperience.ro . Putem solicita furnizarea de informații suplimentare necesare pentru a vă confirma identitatea. Putem respinge cererile care sunt repetitive nejustificat, excesive sau vădit nefondate. În cazul în care considerați că activitățile noastre de prelucrare a informațiilor personale nu respectă legislația aplicabilă în materie de protecție a datelor, se poate depune o plângere la:
Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
Bd. G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336,
București, România
www.dataprotection.ro
8. Cum ne puteți contacta
Dacă aveți întrebări cu privire la protecția datelor, sunteți binevenit să ne contactați în orice moment: CUSTOMER EXPERIENCE SRL
- Adresa: Coloana Infinitului, nr. 8, ap. 6, sector 6, București, Romania
- Email: cx@customerexperience.ro
- Telefon: 0771.779.412
- Telefon: 0754.222.004
- Linkedin: www.linkedin.com/in/customer-experience-romania-82059619b
- Facebook:www.facebook.com/CustomerExperienceRomania