Informația înseamnă sa fii cu un pas în fata celorlalți, să faci economie de timp și bani. Articolele sunt scrise de oameni profesioniști în Customer Experience și îți oferă o perspectivă bazată pe experiență și bune practici din mai multe industrii și continente.
Bune practici de utilizare și analizare a datelor pentru îmbunătăți experiența clienților – Valentin Radu, Fondator și CEO, Omniconvert
Valentin Radu este fondator și CEO al Omniconvert, o companie care pune accent pe măsurarea randamentului experienței și investițiilor pentru implementarea unei strategii eficiente de Customer Experience. El ne-a împărtășit câteva bune practici de...
Cum am construit de la zero strategia CX care a inspirat întregul grup – interviu cu Ioana Barbu, CX Manager, Daikin România
O strategie solidă de Customer Experience (CX) este esențială pentru a construi relații durabile cu clienții și a asigura succesul pe termen lung. Un exemplu de bună practică în acest sens îl găsim și în companiile din țara noastră. Daikin România...
Empowering Employees, Winning Customers: The Transformative Power of Customer Journey Mapping
In the ever-evolving landscape of business, delivering exceptional customer experiences (CX) is not just a competitive advantage – it's essential for survival. The customer journey, the complex path from initial awareness to long-term loyalty, is...
Discovering Customer Experience Insights from Ian Golding: A Conversation with a CX Expert
We had the joy and honour of talking with Mr. Ian Golding, a globally renowned Customer Experience thought leader, at his first visit in Romania, on the occasion of his participation as a keynote speaker at the CX Conference Bucharest 2023. With...
Evoluția Customer Experience în organizații
În ultimul deceniu am asistat la evoluția și transformarea rolului și responsabilităților pe care Customer Experience îl are în organizațiile din diverse industrii. Această responsabilitate a pornit de la o prezență virtuală, regăsită în comitete...
Cum a fost la evenimentul de lansare a cărții Customer Experience 4?
Începând cu anul 2019 încă de la lansarea primului volum al Customer Experience, seria de cărți a devenit inspiratională pentru majoritatea specialiștilor și a pasionaților CX de pe mapamond; Naeem Arif a plecat de la ideea de a oferi comunității...
Customer Experience Manager – între responsabilități și provocări
În ultima perioadă a crescut numărul companiilor care caută să recruteze manageri sau specialiști Customer Experience. Este o veste extraordinară că organizațiile din România înțeleg utilitatea acestor roluri și au dorința de a face pași în...
CX Day 2021 Un eveniment al întregii lumi, pentru prima dată și în România!
Acum 10 ani Customer Experience exista ca știință și specializare în zona corporate doar în câteva țări din lume. În ultimii ani i-a fost recunoscută importanța, iar evoluția a fost rapidă: strategiile de business se construiesc în jurul...
International Customer Experience Awards 2021 – o sursă de inspirație și bune practici globale
Ediția din acest an a avut cea mai consistentă participare de până acum din istoria concursului International Customer Experience Award: au fost peste 300 de inițiative din 41 de țări, grupate în 44 categorii.În ultimele săptămâni am jurizat...
Empatia, primul ajutor dat clientului și creșterea sustenabilă
Sănătatea noastră, economia, planeta, de fapt întreaga omenire este în mijlocul ultimei crize. Spun ultima pentru că am mai trecut prin situații similare. (…) Când lucrurile nu merg bine este natural pentru corp și creier să se panicheze. Trecem...
Am schimbat Experiența Clienților și am făcut diferența!
Două dintre pasiunile mele sunt fotografia și experiența clienților. Ambele mi-au adus premii internaționale și mă bucur să spun că abilitățile de fotograf mi-au dat o viziune și perspectiva unică ca și profesionist CX. Atât fotografia cât și CX-ul...
Customer Experience Manager – doar un job sau o poziție cheie?
În contextul în care toate companiile se uită la eficientizarea structurii lor, întrebarea este: merită sau nudeschiderea unei poziții de CX în condițiile în care fiecare angajat sau departament are în aganda creșterea calitățiiserviciilor oferite...
Ce este Experienta Clientilor (CX)?
O experiență pozitivă a clienților este crucială pentru succesul unei afaceri, deoarece un client fericit este cel care este probabil să devină un client loial care vă poate ajuta să creșteți veniturile și profitul. Experiența clienților reprezintă...
Customer journey map – the gate to the customer’s heart
Customer journey map (CJM) is a methodology that visually illustrates what customers think, feel, see, and talk, but also the employee experience and point of view during the process. CJM use real client’s profile and the situation to design based...
When and how to ask feed-back to customers
The right time and channel to request the feed-back to customers, depends on the specifics of each business, but there are some rules. The Important thing is that at any step of the client in interaction with the brand, the company knows what the...
Cand si cum solicitam feed-back clientilor
Fiecare acțiune făcută de către client în interacțiunea cu o companie, reprezintă o oportunitate de a înțelege comportamentul acestuia dar și de a evalua percepția privind experiența avută.O viziune cronologică a procesului de relaționare cu...
How do you measure your client’s experience?
Whether you have a start-up or a multinational business, to measure customer experience is paramount if you want to have loyal customers and a long-term business strategy. Net Promoter Score (NPS) NPS is the most popular indicator for evaluating...
Măsurarea experienței clientului tău: 3 indicatori de bază
Cum știi că experiența pe care o oferi clienților este una excepțională sau dezastruoasă? La nivel de companie, măsurătorile se concentrează pe evaluarea indicatorilor cantitativi, în special cei financiari. Indiferent dacă aveți un start-up sau o...
Why is it important to take care of the client?
Why it is a very important question in any field of activity but ALSO in personal life. Ever since we were small we ask THE question why? Our parents, to explore the world around us and to discover the purpose of every thing. In a company, why does...