Informația înseamnă sa fii cu un pas în fata celorlalți, să faci economie de timp și bani. Articolele sunt scrise de oameni profesioniști în Customer Experience și îți oferă o perspectivă bazată pe experiență și bune practici din mai multe industrii și continente.
Evoluția Customer Experience în organizații
În ultimul deceniu am asistat la evoluția și transformarea rolului și responsabilităților pe care Customer Experience îl are în organizațiile din diverse industrii. Această responsabilitate a pornit de la o prezență virtuală, regăsită în comitete cu reprezentanți ai...
Cum a fost la evenimentul de lansare a cărții Customer Experience 4?
Începând cu anul 2019 încă de la lansarea primului volum al Customer Experience, seria de cărți a devenit inspiratională pentru majoritatea specialiștilor și a pasionaților CX de pe mapamond; Naeem Arif a plecat de la ideea de a oferi comunității mondiale CX o carte...
Customer Experience Manager – între responsabilități și provocări
În ultima perioadă a crescut numărul companiilor care caută să recruteze manageri sau specialiști Customer Experience. Este o veste extraordinară că organizațiile din România înțeleg utilitatea acestor roluri și au dorința de a face pași în dezvoltarea funcției de CX....
CX Day 2021 Un eveniment al întregii lumi, pentru prima dată și în România!
Acum 10 ani Customer Experience exista ca știință și specializare în zona corporate doar în câteva țări din lume. În ultimii ani i-a fost recunoscută importanța, iar evoluția a fost rapidă: strategiile de business se construiesc în jurul experienței clienților, iar...
International Customer Experience Awards 2021 – o sursă de inspirație și bune practici globale
Ediția din acest an a avut cea mai consistentă participare de până acum din istoria concursului International Customer Experience Award: au fost peste 300 de inițiative din 41 de țări, grupate în 44 categorii.În ultimele săptămâni am jurizat inițiativele de succes din...
Empatia, primul ajutor dat clientului și creșterea sustenabilă
Sănătatea noastră, economia, planeta, de fapt întreaga omenire este în mijlocul ultimei crize. Spun ultima pentru că am mai trecut prin situații similare. (…) Când lucrurile nu merg bine este natural pentru corp și creier să se panicheze. Trecem prin diferite stări...
Am schimbat Experiența Clienților și am făcut diferența!
Două dintre pasiunile mele sunt fotografia și experiența clienților. Ambele mi-au adus premii internaționale și mă bucur să spun că abilitățile de fotograf mi-au dat o viziune și perspectiva unică ca și profesionist CX. Atât fotografia cât și CX-ul sunt arte creative....
Customer Experience Manager – doar un job sau o poziție cheie?
În contextul în care toate companiile se uită la eficientizarea structurii lor, întrebarea este: merită sau nudeschiderea unei poziții de CX în condițiile în care fiecare angajat sau departament are în aganda creșterea calitățiiserviciilor oferite clienților fie prin...
Ce este Experienta Clientilor (CX)?
O experiență pozitivă a clienților este crucială pentru succesul unei afaceri, deoarece un client fericit este cel care este probabil să devină un client loial care vă poate ajuta să creșteți veniturile și profitul. Experiența clienților reprezintă percepția acestora...
Harta călătoriei clientului – poarta către inima clientului
Harta călătoriei clienților (CJM) este o metodologie care ilustrează vizual ceea ce cred clienții, simt, văd și vorbesc, dar, de asemenea, experiența angajaților și punctul de vedere în timpul procesului. CJM folosi profilul clientului real și situația de a proiecta...
Cand si cum solicitam feed-back clientilor
Fiecare acțiune făcută de către client în interacțiunea cu o companie, reprezintă o oportunitate de a înțelege comportamentul acestuia dar și de a evalua percepția privind experiența avută.O viziune cronologică a procesului de relaționare cu clientul este necesară...
Măsurarea experienței clientului tău: 3 indicatori de bază
Cum știi că experiența pe care o oferi clienților este una excepțională sau dezastruoasă? La nivel de companie, măsurătorile se concentrează pe evaluarea indicatorilor cantitativi, în special cei financiari. Indiferent dacă aveți un start-up sau o afacere...